“Inclusive and/or participative society – a comparative analysis of current developments in Social Work in the Netherlands, Spain, Croatia and Germany” präsentierte das Netzwerk die aktuellen Diskussionen und eigene
(Vorsitzende der Jury), Nils Krieger, Thorsten Stelter und Jürgen Tinggren (Schindler, President of the Management Committee Elevators & Escalators) Foto2: Den Hochschulpreis für die Fachhochschule Koblenz [...] Eva von Mackensen and Dipl. Ing. Sabine Hopp (FH Koblenz), Jürgen Tinggren (Schindler, President of the Management Committee Elevators & Escalators) Foto3: Die Preisträger des Schindler Award 2008 (von links):
l Standards Organization (ISO/TC 69/SC 7 - Applications of statistical and related techniques for the implementation of Six Sigma) benannt worden. Dort wird er sein umfangreiches Wissen zu Lean Management
an der Linnaeus University in Kalmar, Schweden, zum Thema Brand Ambassador Programs: An analysis of the ‘ghost’ of internal branding instruments . Die von der Academy of Marketing organisierte Tagung fand
Prof. Dr. Clemens Büter hielt ein Schlüsselreferat zum Thema „International Transfer Pricing and the EU Code of Conduct“. Das Europainstitut in Kaunas ist ein „European Centre of Excellence“ im Rahmen
der Handelskammer Kiew einen Online-Vortrag zum Thema „Best Practices of Cluster Development from the EU and what Ukrainian Clusters can learn from them“ gehalten. Bei der Veranstaltung, an der auch mehrere
Schmidt, H. J.; Baumgarth, C.; Wiedmann, K.-P.; Lückenbach, F. (2015): Strategic orientations and the performance of Social Entrepreneurial Organisations (SEOs): A conceptual model. Social Business, Vol
Freitag, 25.05.2012, wird Frau Dr. Jacqueline Malaval, Senior Associate Director bei Ipsos Marketing, The Qualitative Research Specialists, über die Arbeit in der Marktforschung, aktuelle Trends in Marktforschung
US-Studierenden an zahlreichen Veranstaltungen teil, so auch an der Vorlesung „European Integration and the Euro Crisis“. Einige Studierende bekundeten Interesse, ihr Masterstudium mit einem weiteren Auslan
Schmidt, H. J. (2017). Living brand orientation: how a brand-oriented culture supports employees to live the brand. In: Ind, N. (Hrsg.). Branding Inside Out. Kogan Page. S. 13-32. Schmidt, H. J. (2017). Fallstudie: